Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /home/optjenpoin/domains/optjenpoint.dk/public_html/includes/core.inc.php on line 432
Optjenpoint.dk - Tjen point og modtag gratis varer!

Informations side

- Hvad er Optjenpoint.dk?
Optjenpoint.dk er din genvej til gratis varer og oplevelser. Gennem aftaler med annoncørerne har vi mulighed for at tildele dig point, for at du til gengæld benytter deres kampagner. De point du samler sammen, kan du senere benytte til at handle for i vores tilknyttede shop.


- Koster det noget at blive medlem af Optjenpoint.dk?
Nej, det er fuldt ud gratis for dig at være medlem af Optjenpoint.dk - du vil aldrig blive påført udgifter i forbindelse med medlemsskab på siden.


- Koster det noget at optjene point?
Selvom der på Optjenpoint.dk findes mange kampagner, hvor det er helt gratis for dig, at optjene point, så forefindes der dog kampagner, hvor der påfalder dig en udgift i forbindelse med udløsning af point. Dette kan eksempelvis være under kategorierne "Gode tilbud" og "Shop online".


- Er der loft for hvor mange point jeg må samle sammen?
Nej, du har helt frit slag og kan optjene præcis så mange point du skulle have lyst til. Ligeledes er der heller ikke grænse for hvor mange gratis varer du kan købe.


- Hvorfor har i nummergaranti på Optjenpoint.dk?
Dette skyldes at der i forbindelse med sider som Optjenpoint.dk findes brugere der vil snyde sig til point. For vores sikkerhed og beskyttelse har vi valgt at benytte denne funktion, for at verificere dig som ægte bruger. Ligeledes er det en sikkerhed for vores annoncører, således de ikke modtager forkerte informationer. Dette er det eneste som dit nummer vil blive brugt til - dette videregives eksempelvis ikke til andre parter, hvilket giver dig en sikkerhed. Du vil dog kunne se og benytte samtlige kampagner, uanset du har nummergaranti eller ej.


- Hvad sker der hvis jeg snyder?
Hvis det opdages at du snyder eller vi har mistanke herom, vil du modtage en advarsel. Fortsætter det vil vi se os nødsaget til at lukke din konto, og dine eventuelt optjente point vil gå tabt. Skulle du mene at der foreligger en fejl i modtagelsen af en advarsel, er du velkommen til at kontakte support for en nærmere forklaring.


- Hvorfor går der nogle gange længere tid før jeg får mine point?
Dette skyldes, at der ved nogle kampagner går lidt tid, førend vi får verificeret gyldigheden fra vores annoncører. Dette medfører ligeledes at der vil gå lidt tid, før dine point for kampagnen bliver registreret.


- Hvordan handler jeg i shoppen?
Efter du har gennemført de kampagner og har samlet point nok, har du mulighed for at handle for disse i vores shop. Dette gør du ved at finde den vare, du kunne tænke dig, og derefter trykke på "køb". Vi gennemgår alle bestillinger og verificerer disse. Selvom mange af varerne er på lager hos enten os eller vores leverandører, kan der gå op til 7 arbejdsdage, førend du modtager varen. I sjældne tilfælde kan der gå lidt længere tid. Dette hænger sammen med, at enkelte af varerne sendes til dig fra eksempelvis England eller Tyskland. Uanset hvad får du altid gratis porto. Optjenpoint.dk tager forbehold for eventuelle misforståelser. Skulle du derfor mod forventning ikke have modtaget varen efter 14 dage, bedes du henvende dig til os via supportformularen, som du finder under "Kontakt os". Vi vil derefter se på sagen og finde en løsning.


- Hvorfor stiger og falder priserne?
Dette skyldes, at vores leverandører ændrer priserne uden varsel, hvilket gør, at vi må følge efter. Ofte vil prisen dog falde, men kan i sjældne tilfælde være nødsaget til at stige.


- Hvorfor er der kun få stk af hver vare i udsalgssektionen?
Dette skyldes, at når vi har en vare, der kun er enkelte stk tilbage af, sænkes prisen og varen flyttes til udsalgssektionen. Når disse er væk, er der desværre ikke flere tilbage, og varen fjernes fra Optjenpoint.dk.


- Hvorfor skal jeg oplyse personlige oplysninger?
Dette er en nødvendighed for både os, dig og vores annoncørers skyld, for at vi kan tildele dig dine optjente point og varer. Dine oplyste informationer videregives ikke til andre parter. Forsøges der med snyd, vil dette medføre advarsel samt en eventuel lukning af din konto.


- Må min konto lånes ud til venner og bekendte?
Nej, din konto er personlig og må kun benyttes af dig.


- Jeg har glemt mit login - kan jeg få et nyt?
Skulle du have glemt dine logindetaljer, kan du altid få tilsendt dine informationer ved at benytte dig af "Glemt password" funktionen, som du finder under login i venstre side. Det er derfor vigtigt altid at holde dine kontaktinformationer opdateret.


- Må jeg oprette mig mere end én gang?
Dette er ifølge vores regler ikke tilladt. Det er i strid med reglerne og vil medføre, at alle dine kontoer bliver lukket uden advarsel.


- Kan man omsætte sine point til kontanter?
Dette er desværre ikke muligt. Optjente point kan kun anvendes til at handle varer for i vores tilknyttede shop.


- Kan man sende point til andre brugere?
Dette er ikke tilladt. Da din konto er personlig og kun må benyttes af dig alene, er dine point også personlige og kan dermed også kun benyttes af dig.


- Jeg vil ikke være medlem mere - hvordan sletter jeg min konto?
Skulle du ønske ikke at være medlem på Optjenpoint.dk længere, kan du skrive til os via supportformularen, og vi vil lukke din konto. Dette vil betyde, at dine optjente point vil gå tabt.


- Mit spørgsmål figurerer ikke her på oversigten - hvor henvender jeg mig?
Dette kan du gøre ved at skrive til os via supportformularen, som du finder under enten "Support" eller "Kontakt os".

© Copyright 2009/2010 - Optjenpoint.dk